KONTAKETAREN GARRANTZIA
Irakurketa
idazketa lanketa egiteko ezinbestean irakasleok kontaketaren garrantziaz
ohartu beharko ginateke. Kontaketarekin haurraren interesa piztu dezakegu eta
ondoren irakurtzeko nahiz idazteko gogoa piztu. Irakasleak interakzio
giro bat sortu behar du, ahozkoa modu
esanguratsuago batean lantzeko. Horretarako estrategia batzuk martxan
jartzea egokia izan liteke, horretarako ikasleen emankortasuna bilatuko du: talde
txikietan jardun, hitz ematea, entzutea, entzunaren inguruan
lan egiteko estrategia sofistikatuak garatzea … Zer esanik ez dago, gelaren
antolaketak interakzioaren alderdia ere ukitzen duela. Adibidez, lanak talde
txikitan planteatuz gero, irakasleak aukera gehiago du taldearekin gaia
eraikitzen laguntzeko, euren arteko komunikazioa sortuz eta ahozkoa
etengabe landuz. Baita ere aipatu beharra dago ikasle-irakasle harreman
horizontalak, elkarrekintza giro handiago bat sortu duela, orain
bakoitzak pentsatzen duena adierazteko askatasun handiagoa duelako.
Hemen
txertatzen ditugu kontaketaren garrantzia aipatzen duten hainbat esteka. Gure
ustez, ahozkoaren lanketa egitea ezinbestekoa izango da irakurketa/idazketaren
lanketaren hastapenerako.
No hay comentarios:
Publicar un comentario